ΜΕΝΟΥ

10/3/15

Μια αίθουσα διδασκαλίας που θυμίζει "μαγαζί παιχνιδιών"

Η πρόκληση για μας τους εκπαιδευτικούς είναι να δημιουργούμε ενδιαφέροντα και απαιτητικά περιβάλλοντα μάθησης στα οποία ενθαρρύνεται η ενεργή συμμετοχή των μαθητών μας. Η δημιουργία μιας παραγωγικής και συνεργατικής ατμόσφαιρας αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της μάθησης στο σχολείο διότι οι μαθητές αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και η αλληλεπίδραση εκδηλώνεται ως αμοιβαία βοήθεια, ενίσχυση και ενθάρρυνση, προσφορά γνώσεων και πληροφοριών, ανταλλαγή υλικού κ.ά. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον εργάστηκαν για άλλη μια φορά οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄2 τάξης και έκαναν θαύματα!
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και συγκεκριμένα της ενότητας "Άνθρωποι και μηχανές", αφού πρώτα συζήτησαν για τα παραδοσιακά παιχνίδια και για τα παιχνίδια από διαφορετικές χώρες, αποφασίστηκε να συνεργαστούν όπως πάντα σε ομάδες και κάθε ομάδα να κατασκευάσει το δικό της παιχνίδι με τα πιο απίθανα υλικά, να του δώσει όνομα, να γράψει τους κανόνες του παιχνιδιού και να το παρουσιάσει στις άλλες ομάδες.
Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό! Τα παιδιά χρησιμοποίησαν υλικά όπως πηλό, χαρτόνια, καπάκια, αλουμινένια και χάρτινα κουτιά, καλαμάκια, σμάλτο, κόντρα πλακέ, βίδες, σπάγκο, υφάσματα, εφημερίδες, κορδέλες, κουμπιά, μαλλί πλεξίματος, σύρμα, λαμπάκι, μπαταρία και έφτιαξαν "σκακιέρα με πιόνια", "σιδηροδρομικό σταθμό", "ρομπότ", "κούκλα", "το φορτηγό της unicef" και ένα επιτραπέζιο που το ονόμασαν "ονειρόκοσμος".
Σημαντική ήταν και η άψογη συνεργασία των γονέων!
Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι ένα δείγμα της παρουσίασης των έργων κάθε ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου